6/07/2014

Tää tyttö ei pysy paikoillaan

Dididiii.. Heiii! Mites kesäloma rullaan? Itse oon kerenny jo olla taitoluisteluleirillä viikon harmikseni en päässy toiselle viikolle reenaan vaan töihin. Okei saanha mä siitä rahaa ja oon kind of lastenvahtina joka on mulle mieluisaa puuhaa (: Eikä mulla olis niitä kesätöitä ollu ollenkaan muuten. Äiti aina puhuu, että kun en osaa olla paikoillani ja koko ajan jotain menoo. Joskus ei osaa edes kotona olla tekemättä mitään kun on tottunu äärettömään kiireeseen. Mutta oon aina ollu tämmönen luonteeltani. Mielummin menossa kun sisällä istumassa ja tuijottamassa ruutua. Kerkeenhä mä sitä tehä sit öisin tai vaikka eläke iällä. Noni mutta varmaan mietitte kuka toi pikkunen söpöliini mun vieressä on! Mun serkku Lydia oltiin kattomassa hänen playschoolin kevätjuhla ja Lydia oli niin sulonen ja laulo ihanasti. annoin Lydialle sit tietty muumikarkkipussi kun esiinty niin hienosti.
Mä sain tehtäväkseni tehä meidän luokan Janinalle synttärikortin ja ai että mää stressasin onks se hyvä ja kaikkee. No kun päästiin paikan päälle niin oli se loppujen lopuks ihan hyvä.



Tää kuva on meidän koulun ylioppilas juhlista oli kiva ja mentiin syömään porukalla kesäloman alun kunniaks kiinalaista. Nami nami






Nää tytöt ja kaikki ihmiset kehen ikinä tutustuin ton vuoden aikana on kultaa. Siis en tajuu ees kuinka nopeesti toi vuosi meni ja totuin tohon lukioon ja nyt se on kun toinen koti. Näit tulee kyllä ikävä  koko kesäks, mutta onneks vielä monta vuotta edessä yhdessä.

Löysin mun 16-vuotis synttärikortin ehkä paras ikinä.

Niin kun näkyy työpöydän näkymä on muuttunu. Pistin kaikki koulukirjat piiloon ja tein tosta tommotteen (tai yritin) kesätyöpöydän. Aah niin ihanaa kun on kesä ja saa vaan chillaa... nauttikaa tekin nyt ;) Till next time bye!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti