6/30/2014

Hakuna matata

HEIKKOUTENI on suklaa DONITSIT

Ja itseasiassa noi viinirypäleet oli täyttä saissee jostain hollanista ja ällön makeita ja ja ja raakoja.

Nyt on menossa tavoitteellinen reeni viikko niin kuin valmentajani tykkää sanoa. I'm loving it ja jotenkin ihanaa kun on jotain rutiini, että ei nyt päivät mee pelkälteen mun laiskotteluun, sarjojen kattomiseen, syömiseen, nukkumiseen, surffailuun ja taas syömiseen.

So me kokattiin jotain mun baettin kanssa meillä ja Iida sitten otti musta UPEITA asukuvia ennen sitä

Takki-Adidas, napapaita-piruetti,farkut-bikbok,vans ja kaulakoru kuusesta


Näättekö ton pidon mun vatsassa!

Luomuksemme oli fetapaprikatomaatti-kasvispiirakka, oli jees miljan valitsemat täytteet. Oma pravuuni on feta, parsakaali, minitomaatit ja oliivi.

Oli se silti hyvvää

Viime lauantain osallustittiin autonperäkontti kirppikseen, vaikka meitä oli yhteensä 6 autoo niin äitellä, mulla ja iidalla oli silti sairaan hauskaa ja se oli niin yolo tai nykysimmin hakuna matata! BTW sain possu shotti lasi


Mun mama

Tienasin huimat 9,50€ mutta oli silti happy , koska meillä oli kivaaa! Kertokaa tekin teiän kesän hetkisistä tapahtumista ja miten kesä on menny! ;) Luen mielelläni ja vastailen, till next time bye bye!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti