6/24/2014

Midsummer

KESKIKESÄ
Juhannus...
Kaunis kun juhannusruusu..
Oon niin onnellinen koska pitkästä aikaa teen postauksen ajoissa ja huomenna räjähtää BEAT THIS SUMMER bileet! Jotka järjestettiin mun kavereitten kanssa, koska parhaat bileet ikinä tulossa ja semmosta reivi , että no limits! 
Mökille meni mun juhannus niin kun aina. Mentiin mun veljenpojan kanssa ja äiten kanssa. Oli ihanaa päästä sulattaaan ajatuksiaan sinne korpeen. Oikeesti mökki on kun mun toinen koti<: Reidet palaa kun kone käy niin kuumana kun kirjotan tässä lattialla. Mutta jooh kuviin---> Oikeesti tällä kertaa mä panostin ja yritin ottaa mahdollisimman hienoja ja taiteellisia kuvia..

Vie ihmettelette miks mun lempikukka on ruusu ja miks kaikki mitä omistan on ruusukuvioitu?

Juhannusruusu niin  nätti

Pienenä mulle ostettiin oma leikkimökki mökille ja rakastuin siihen heti kuin oma pikku leikkikoti.. sitä se on vieläkin





#pihaSELFIE





Kokko oli upee mitä mentiin sukulaisille ihaileen naapuriin niin kun aina. Kesäilta ja sade, mutta silti se tuntu juhannukselta.

Pikkuserkun mökiltä omalle mökille pimeässä kävelyä Till next time bye!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti