11/22/2014

Sweet 17 sweet something

Ehkä yksi muistoon jäävimmistä synttäripäivistä. Vaikka tässä on vähän kuraa tullu niskaan, niin silti oli aivan ihana syntymäpäivä tiistaina. Ensimmäisenä haluun sanoo kiitos ihanille tytöille, jotka tulitte mua vastaan koskarissa ja sanoitte fanittavan minun videoita. Olin niin hämilläni ja ilonen , että jäin ihan sanottomaksi, koska en oo koskaan ajattellut että joku fanittaisi minua. Joten kiitos ihanasta piristyksestä! <3

Sain ihania lahjoja koulukavereilta ja muutenkin itku silmässä joutu lukeen onnitteluita.
Mulla oli vielä kaiken lisäks vapaapäivä , koska meillä on koeviikot niin sattu just olen niin että ei ollu koodia mun syntymäpäivänä. Kävin aamulla kaupassa ostaan itselleni lahjaksi huulikiillon jota olin jo pitkään unelmoinnut ostavani. Samalla tuli ostettua meikkivoide.


Pitkästä aikaa tämmöstä vähän värittömämpää asukokonaisuutta. Harmaata, mustaa ja valkosta toimii aina! Fiinii.




XOXO siku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti