3/01/2014

Someones special day


Tänään on aivan erityinen päivä meinaan justinin 20 vuotis synttärit. Paras tapa alottaa maaliskuu on se kun saa juhlistaa lempi-idolinsa synttäreitä!
Jo on aika saada mullekkin kynnet joilla kehtaa mennä edes ulos. Siis mä en tiedä mikä muhun on tullut, mutta ennen rakastin tehä kynsiin kaikkee ja pitää niistä huolta, mutta yhtäkkiä olinki joulun jälkeen palannu 4 vuotiaaks taas. Musta on semmonen kuvakin missä nakerran kynsiäni ja muista sen tilanteen aina kun iskä sano, että älä nyt syö niitä kynsiäs, kun otetaan kuvaa sinusta. Mutta nyt mä oon päättänyt alottaa projektin terveet ja pitkät kynnet! Join aamupalallakin maitoa ja käytän vain kynsilakkaa, jonka pitäis edesauttaa niitten kasvamista ja tuo mukavan kiillonki. Heti kun ne on mun mielestä kasvanu tarpeeksi annan itselleni taas luvan lakata niitä niin paljon kun huvittaa ja tehä niihin jotain hienoja kuvijoita jos osaan enään sitäkään.

Terveellistä aamupalaa, että jaksaa päivän taas. Sen oon oppinut, että aamupala on oikeasti päivän tärkein ateria ja nykyään en jätä sitä millonkaan pois vaan koita ehtiä jotenkin aina syödä sen, vaikka koulussa sitten.

Käytiin äiten kanssa Ideaparkissa ja mukavia ostoksia sattu käteen niistä videoo niin pian kuin mahdollista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti