1/10/2015

Koska sä oot niin klisee

2014 IS GONE , Tervetuloa 2015 ja uudet kujeet!!
Toivottavasti teillä on alkanu tää vuosi hyvin :)
Itte koitin luoda tällä vuodelle tai itseasiassa tälle keväälle semmotteita realistisia tavoitteita ja niistä enemmän videolla, mutta sen verran voin sanoo, että oon karkkilakossa ainakin vanhoihin saakka. Oikeesti oon ihan järjetön syöppö, vaikka urheilenki paljon ja pistä sen piikkiin aina että saan syödä mitä vaan , mutta sit muistan et ainiin hampaatkin on olemassa.
Ja yks tavoite on lopettaa kiroilu tai vähentää ainakin sitä ja uskon et tää olisi aika hyvä tavote kaikille, koska kaikki sen tietää se kuulostaa ihan kauheelta. Noh karkkilakko on alkanu hyvin, Kiroilu nojaa... en mä ainakaan vie ole luovuttamassa!

Sorry, tänään tulee tämmönen mun pärstän täyteinen postaus, koska en keksiny parempaakan kuvattavaa. Eiku hei onha mulla kuvia vähän vaatehuoneesta kun siellä oli putkiremppa niin nyt kaikki on taas uudelleen järjestelty ja mun huoneesta yks kuva kun vähä organisoin uudestaan.


Mitäs pidätte?
 Oon niin rakastunu mun uusin kulmiin, että enhä mä tarvii muuta meikkiikään enään, koska ne tuo jo semmosta katsetta mun kasvoihin!

Uutta tossa nyt on vaan toi peili kun vaihdoin sen paikan mun työpöydän yläpuolelta tonne mun huoneen laittautumis puolelle!

Oon kelaillu tässä nyt vuoden vaihtuessa ja itseasiassa jo joululomalla, että mikä olis mun unelma tai ammatti mitä haluisin tehdä työkseni aikuisena? No en mä keksiny sitä vieläkään, mutta oon avoin tulevaisuudelle ja aijjon kokeilla kaikkee ja unohtaa turhan stressin et mikä mun pitäis olla. Tiedän että se tulee aikanaan ja Isä johdattaa meitä kaikkia omalla tavallaan, kunhan muistaa tehdä asioista mistä itte tykkää. Ainoo ehkä mikä unelma mulla olis niin löytää se elämäni rakkaus, vaikka usein sanotaan että nuoruus on sitä aikaa millon ei oteta mitään tosissaan. No mitä merkitystä millään on sillon? Rakkautta on erilaista ja mä uskon että ihminen voi rakastuu, jonkun silmiin tai kosketukseen, mutta silti mä uskon että kun ihminen rakastuu jonkun sieluun se on jotain aivan erilaista ja aitoo. Nää on vaan mun ajatuksii, niin kuin jo sanoin tehkää sitä mikä on se teiän juttu älkää antako muitten ollan teidän itsenne toteuttamisen esteenä,

Opin paljon viime vuodesta. Oli kyllä aikamoista tunteitten vuoristorataa. Onneks mulla on ihanii ystävii ja läheisii jotka ymmärtää mua ja on siellä tukena aina kun tarviin niitä. Perhe on tärkein oli se sit minkälainen vaan. Tunteitten näyttäminen ei ole heikkoutta. Oot vahva jos uskallat ottaa uudet tuntemukset vastaan ja myönnät itselles, että välillä tuntuu pahalta. Koska vaan silloin voit päästä asioista yli ja antaa niitten vahvistaa sua. Voisin lopuksi kompata Emeli Sanden sanoja
" You gotta let it hurt, to let it go"

 LET'S NOT GIVE UP THIS YEAR!


1 kommentti: