3/25/2015

Taking back to Africa

Ella ja mä lähettiin stadiin pienelle visiitille. Stiigattiin sie 2 päivä hoodeja ja oli mahtavaa. Nähtiin mun kummivanhemmat ja -sedän aivan adorable kissapentu ! TUI. Tämmönen 2päivän irti otto arjesta. Iskän työskentelyy mentiin seuraa ensisijasesti, hän siis opiskelee Sibelius- Akatemiassa musiikin maisteriksi? Jos mun tiedot täsmää, kumminkin lopputyökseen valitsi The rise of the Queens shownsa joka oli aivan huikea. Nähtiin se jo kolmatta kertaa ja aina vaan paranee. Video siitä pian. Isukista voi kyllä olla ylpeä. Odotellen sitä hetkeä kun pääse ittekkin esiintyy siinä jos mahdollista. :) Koeviikko painaa päälle joten älkää ihmetelkö aktiivisuuteni laskua! Still forever in mah heart <3

Iskä= Baba 


Täti Kelly


Iskän sanoin. Isä on oikeesti mun roolihahmo ja mun mentorini. Aina ymmärtää ja kannustaa tekee hyvää.


Perjantai 13.3 sattui vielä kohilleen juuri H-hetki päivänä :S Kaikki sujui kumminkin paremmin kuin hyvin. Koko esitys oli loistelias! Iskä itse koreograhpiat tehny ja säestänyt. Oon ylpe mun iskästä kun hän saanu tuotua Afrikan sielun tänne Suomeen ja vielä näkyvästi, että vaikuttavasti.

Ella, pikkusiskoni









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti